Manikűrvadász 37.

A karácsonyi fordulót ismét Bella szervezte és az én párom nem más lett, mint Zsebboszi Andi, akitől nem is olyan rég volt már alkalmam vadászni. Ezúttal sem volt könnyű dolgom, mert rengeteg csodás manikűr közül válogathattam. Aztán a napokban kikerült a tökéletes nekem való préda, amin alig változtattam bármit is. Kicsit csak ellustálkodtam, és egyszerűsítettem rajta. :)


Erre a rózsaszín-fekete-ezüst csilli-villi hópelyhes manikűrre esett a választásom, és nagyon szeretem ezt a manikűr, már vasárnap óta ebben fekszem az ágyban... :D 




Kellemes Ünnepeket kívánok nektek! Aki még tudja élvezze ki a hátralévő néhány nyugis napot az évből. :) 


Megjegyzések

  1. Nagyon jól sikerült, nem csodálom, hogy szívesen viseled! (-: Neked is kellemes ünnepeket!! (-:

    VálaszTörlés
  2. Még épp belefér, neked is boldogat. :) És a rózsaszinsége ellenére nagyon tetszik a manid! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése