(k)Ék köves manikűr

Tegnap valami gyors és mutatós manikűrre vágytam és volt még egy termék, amit nem próbáltam ki  a legutóbbi Born Pretty Store tesztcsomagomból, így összekötöttem a kellemeset a hasznossal, és egy nagyon kék köves manikűrt készítettem.


Hatféle színű egyforma nagyságú kő található a tárcsában, jó sok egy-egy színből. Így nem kell velük takarékoskodni. Található a csomagban ez a szép türkizes kék, bronz, zöldes arany, sötétlila, ezüst és fehér színű kő. Elég változatos repertoár, így nagyon jól kombinálhatók és szinte bármilyen hangulatú manikűr készíthető velük. A használatukkal különösebb probléma nincs. Én benedvesített fogpiszkálóval szoktam őket felszedegetni és a még a nedves körömlakkba nyomkodni. Fedőlakk nélkül is szépen a helyükön maradtak. 



INNEN tudjátok megrendelni.


Szeretitek a köves manikűröket?


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése