Csíkos csipke

A napokban egy nagyon gyors, egyszerű ám mutatós manikűrre vágytam. Ilyenkor általában egy sötétebb rózaszaszínes alap és nyomdázás szokott lenni a megoldás. Most egy egy rétegben jól fedő világos bordó lakkot vettem elő, amire nyomdasablon segítségével nyomdáztam halvány rózsaszín csipke mintát. 


A sablon a legutóbbi Born Pretty Store tesztcsomagamban volt, és már alig vártam, hogy kipróbáljam. Csupa hasznos basic minta található rajta, cikk-cakk, csíkos és francia vég is. A használata pedig rendkívül egyszerű. Miután lehúztuk a felesleges lakkot a lemezről  rá kell helyezni a sablont, és így kell rányomni a nyomdapárnát, ami ennek köszönhetően csak a lyukakból veszi fel a mintát. Célszerű azért nem túl sekély lemezzel és nem a leggyorsabban száradó nyomdalakkal alkalmazni, mert picit azért így lassul a nyomdázási folyamat.



INNEN tudjátok megrendelni.


Használtatok már ilyen sablont?


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.

Megjegyzések

  1. A mani jó lett! Én múlt héten próbálkoztam a sablonjaimmal, de nekem inkább csak mérgelődést okozott. A teszt manikűrök megvannak, befotózva várják a posztolást, a sablonokat meg nem hiszem, hogy túl gyakran elővenném, nálam nem váltak be.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése