Catrice ICONails teszt

Azon szerencsések egyike lehettem, aki bekerült a Catrice Facebookos játékán az 50 tesztelő közé, akik még a boltba kerülés előtt kipróbálhatták az új gél hatású ICONails lakkokat. Ezúton is köszönöm szépen a lehetőséget! Természetesen nagyon örültem, és alig vártam, hogy megérkezzen a csomag. Nagy reményeket fűztem a lakkhoz a beharangozó után, és nem is kellett csalódnom benne, egész szépen teljesített.


Egy egy igazi dögös ferrari piros lakkot kaptunk, az árnyalat neve pedig 05 It's all about that red. Az állaga tökéletes, az ecset kialakításának köszönhetően pedig egyszerű vele dolgozni. A széles, lekerekített ecsetnek köszönhetően ha ügyes az ember egy ecsetvonás is elég belőle egy körömre. Nagyon gyorsan szárad csodaszép fényesre, és nem igényel fedőlakkot sem. Már egy rétegben is szinte tökéletes volt az eredmény, de én a biztonság kedvéért én húztam egy másodikat is. 


5 napig hordtam a manikűrt, alaplakkot használtam és két réteg színes lakkot. Teljes mértékben meg vagyok elégedve a tartóssággal, az 5. napon így nézett ki a körmöm, csak minimális kopás volt tapasztalható a körömvégeken, nem pattogott és nem fakult meg a fénye sem.


Összességében azt mondhatom meg vagyok elégedve a Catrice új ICONails lakkjával és több mint valószínű ki fogok próbálni más árnyalatokat is. Meggyőzött a tartóssága és a szuper fényes fedőlakkot nem igénylő finish is. 

Mit gondoltok a Catrice új lakkjairól? 

Megjegyzések

  1. Biztos veszek én is az új kollekcióból, valami kékes-zöldes nyári színre gondoltam.

    VálaszTörlés
  2. Én azért örültem volna, ha nem csak piros lakkot osztogatnak és tesztelnek. :) Biztosan ki fogom próbálni én is, de tuti nem a pirosat veszem meg... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magamtól én sem a pirosat vettem volna, de így utólag nem bánom, mert szép árnyalat. :) Szerintem sem volt a legjobb ötlet csak pirosat osztogatni, mert így nem túl változatos. De gondolom inkább a tartósság letesztelése érdekelte a márkát nem a színek...

      Törlés
  3. igen, én sem a pirosat venném, és kár hogy más színt nem látunk tesztben :) a tartóssága a képed alapján nem győzött meg, bár Rúzsnyom Nikinek nem kopott ennyire. köröm és embere válogatja úgyis, meg hogy ki mennyire veszi igénybe a körmeit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ennyi kopás kb a második napon látszik a legtöbb lakknál, harmad napra pedig nagy darabok pattannak le belőle így nekem ennyi megkopás nagy pozitívum volt. :) Gondolom igénybevétel és köröm függő is, ahogy írtad. Nekem elég hosszú is a körmöm és reggeltől estig püfölöm a billentyűzetet, gyanítom az nem tesz neki jót, és az koptatja a felszínét/végét. Plusz ebben benne van egy nap házfelújítás és kerti munka is. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése