Pink pokróc

Tegnap valami egyszerű, könnyen elkészíthető manikűrre vágytam, és a Born Pretty Store webáruháztól tesztelésre kapott lemezeim között nézelődtem, amikor megakadt a szemem a 09-es számú kockás és pepita mintázatú darabon. Nagyon tetszett, de túl ősziesnek éreztem még, de végül arra jutottam, hogy egy vidám pink alappal talán ellensúlyozni tudom a őszies pléd mintát. Így maradtam végül ennél a pink alapon fekete-fehér mintás pokróc manikűrnél. :) 




INNEN tudjátok megrendelni.


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.


Szeretitek a kockás körmöket?

Megjegyzések

  1. Szép lett, nekem így egyáltalán nem tűnik ősziesnek, :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon szép, és nem őszies! Nekem azt juttatja eszembe, mikor a strandon leheveredek a plédre. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése