Tavaszváró kihívás - 3. Virágok

A  ami téma a virágok, amire én valami nagyon színes tavaszias manikűrt álmodtam meg... Csak éppen nem ez lett belőle. :D Mert az időhiány nagy úr, és inkább elővettem egy felhasználatlan virágos manikűrömet, amit egy születésnapi bulira készítettem a virágos blúzomhoz. Nem éppen tavaszias színösszeállítás, de de legalább csinos virágos. :)





BP78-as lemezzel készült a manikűr, amit a Born Pretty Store webáruháztól kaptam tesztelésre. Kedves kis japán stílusú virágos minták és egyéb japán hangulatú ábrák vannak rajta. Ezek a virágok eredetileg cseresznyevirágok szeretnének lenni, de ilyen "fura" színhasználattal is jól mutatnak szerintem. :)


ITT találtok még több nailarttal kapcsolatos terméket. A csapat még egy 10%-os kupon kóddal is meglepett BHB10, amit Ti is felhasználhattok vásárlás során.



Szeretitek a virágos manikűröket?



Megjegyzések

Megjegyzés küldése