A nyár színei - 6. Akvamarin

A kihívás utolsó színe az akvamarin, az essence gel lakkjai közül használtam hozzá Play with mintet, és egy kis arannyal és csillámmal kombináltam. Egyszerű, de mutatós kis manikűr lett belőle szerintem.




Szeretitek a türkizes-mentás árnyalatokat?


Megjegyzések

  1. A többi lakk is érdekelne, amit használtál. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Moyra arany metal effectel nyomdáztam, a sand lakk a Lovely show dust kollekciójának az arany lakkja, a türkiz csillámos egy régi essence twins lakk, az Edward, az arany pedig sally hansen de a nevét most nem tudom pontosan, talán star crossed. Szerintem egyedül a Moyra kapható még ezek közül... :/

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik a manid! A play with mint nagy kedvencem :)

    VálaszTörlés
  3. Csillámmal még nem is láttam ezt a lakkot, jól néz ki!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik! Én kedvelem a menta színt, meglepő módon csak egy ilyen lakkom van..

    VálaszTörlés
  5. Ó, ez most nagyon-nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon harmonikus és szép lett, én is szeretem ezt az árnyalatot, sok ilyen színű lakkom van. Az arannyal jól passzol! :)

    VálaszTörlés
  7. Hát ez gyönyörűséges lett! Jééézusom, ilyet szeretnék magamnak is. *.* Én is ezzel az alaplakkal dolgoztam. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése