Stamping Challenge - 6) Geometric

A hataodik téma a geometria, az én választásom a körömre esett, és egy koncentrikus körös mintát választottam a BPL-003-as lemezről, amit élénk színekkel és szegecsekkel kombináltam.




A manikűrről és a lemezről hoztam egy videót is. Egy mozzanat maradt ki a lépések közül, hogy amikor megvan a színezés átlátszó lakkal le kell kenni a mintát, hogy könnyebben fel lehessen húzni a fóliáról az egész matricát, és ne essen darabokra. Sajnos valami hiba történt ezzel a felvétellel és a gép nem akarta felismerni ezért nem tudtam belevágni a videóba... :/


A manikűrhöz csupa Moyra lakkot használtam fel... :) Annyira imádom a színeiket, legszívesebben az összeset megvenném... :D


Szeretitek a matricás manikűröket?

Megjegyzések

  1. Aaaaazta ez mennyire ötletes és mutatós! Azt hittem sokkal bonyolultabb, hihetetlen jó lett a mani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Egyáltalán nem bonyolult, kicsit babrás a köröket kifesteni, de nem olyan vészes. :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszi! Sima "bugyi" az az oldalt lyukas fólia amiben az iratokat le lehet fűzni. :) Csak célszerű minél kevésbé rücsköset választani, hogy a matrica sima legyen. :)

      Törlés
  3. <3 a színek, a formák, a kivitelezés.. minden tetszik ebben a maniban :))

    VálaszTörlés
  4. Olyan kis vidám mani lett :)

    VálaszTörlés
  5. Moyramániás vagyok én is, megértelek, csodaszép vidám manit alkottál!

    VálaszTörlés
  6. Még sosem próbáltam ezt a fóliás technikát, de tök jó annak, akinek nincs sok nyomdapárnája, gyors így a stamping decal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, én is ezért szoktam használni, mert csak egy olyan párnám van ami alkalmas lenne erre.. a többi túl kemény hozzá. :/

      Törlés
  7. Csudaklassz :) olyan aprólékos! és éljen a Moyra! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése