Trónok harca kihívás - 4. Lannister-ház

A negyedik ház a Lannister, vegyes érzelmeim vannak a család irányába, mert az egyik kedvenc szereplőm és a legutáltabb is tőlük van. Tyrionért oda vagyok, az egyik kedvencem a sorozatból, bár eleinte nem kedveltem annyira, de aztán nagyon belopta magát a szívembe. Joffery-t viszont ki nem állhatom... Egy megátalkodott, felfuvalkodott kis féreg... A hideg kiráz tőle... Minden résznél szurkoltam, hogy végre nyírja már ki valaki...! Imáim meghallgattattak és végre likvidálták a negyedik évadban. :D Azt hiszem a második legirritálóbb alak pedig az anyja, Cersei... :D Na és a manikűr... A Lannisterek zászlaja piros alapon arany oroszlán. A piros alapot és az arany mintát használtam fel a manikűrhöz. A gyűrűs ujjamra egy koronás minta került Joffery királyra utalva. 



A lemezt INNEN tudjátok megrendelni.


Alapnak egy SinfulColour lakkot használtam, amit párom vett nekem Bolognában. Szép közép piros színű metál lakk, két rétegben már jól fed, de én általában inkább egy sötétebb piros krém lakk fölé szoktam kenni, mert úgy jobban tetszik a színe. :)


Szeretitek a Lannistereket?



Megjegyzések

Megjegyzés küldése