Chick Movie Night - 9. Könnyű nőcske



A kihívás utolsó előtti filmje a Könnyű nőcske, ami Olive-ról szól a jótanuló lányról, akit egészen addig észre sem vettek a suliban, amíg meg nem hallotta a női mosdóban egy jóakarója, amint előadja a kamu történetet a szüzessége elvesztéséről a barátnőjének... Innentől kezdve viszont fenekestül felfordult az élete, és az egész gimi róla beszélt...


Ezúttal is egy ruha adta az inspirációt a manikűrömhöz, méghozzá az a rózsaszín-fekete csíkos masnis fűző, amit Olive a film vége felé viselt. Amikor megláttam a fűzőt egyből tudtam, hogy ez lesz az én "emberem", és láttam is magam előtt a manikűrt a csíkos-masnis Born Pretty Store lemezes mintával.




Az inspirációul szolgáló fekete-rózsaszín masnis, csíkos fűző:


A kedvenc idézet:


INNEN tudjátok megrendelni a lemezt, ha megtetszett.


Szeretitek a csajos filmeket, a Könnyű nőcskét láttátok már?

Megjegyzések

  1. Szuper lett, ezt a palettát mintha kifejezetten erre a célra gyártották volna. :D

    VálaszTörlés
  2. De jó lett ez a mani, nagyon megy a ruhához! Nagyon régen láttam már a filmet, nem is emlékszem már mindenre, ami történt benne. Emma Stone egyik kedvenc színésznőm, a szülei se voltak semmik a filmben :D

    VálaszTörlés
  3. Az egyik kedvenc filmem :) Nagyon jó lett hozzá a manikűr, big like! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Ez tökéletesen passzol Olive ruhájához, nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. De jó ez a lemez, tényleg nagyon eltaláltad! :-)

    VálaszTörlés
  6. De jó lett, teljesen olyan az a minta, minta a fűző :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen lànyok! :) Örülök, hogy nem csak nekem tetszik ez a cuki minta. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése