A tél színei - 1. fehér

Az első szín a kihívásban a fehér, talán mondhatom, hogy ez a "legtélibb" szín a hó miatt. :) Az inspirációt a manikűrhöz EZ a kép adta. Így került a gyűrűs ujjamra ezüst díszítőszalag, a középső ujjamat fehér homoklakkal díszítettem, a többi körmömre pedig fehér lakk három csillámos lakk és kör alakú ezüst színű szegecs került. :) Szerintem igazán elegáns, visszafogott és havas lett a végeredmény, ami ugyanakkor mutatós is. :) Nem nagyon vetemedtem még ilyen "tök fehér" manikűrre, de ez most kifejezetten tetszik ennek ellenére is.




Szeretitek a fehér manikűröket?



Megjegyzések

  1. Amikor megláttam a csoportban az utolsó képet, csak ámultam. Annyira csodás lett! *_* És a manikűr jobb, mint az eredeti. :))

    VálaszTörlés
  2. Jajj de szép lett *-* az egyik manicute témára ezt akartam elkészíteni (azt hiszem a csillogásra), persze nem volt rá alkalmam.. De a tiéd olyan gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
  3. Csodás ez a mani azzal a szőrmók pulcsival! Igazán fázok, ha ránézek. :)

    VálaszTörlés
  4. Az utolsó kép! *-* Nagyon szép manikűr lett. Különösen tetszenek a díszítő szalagok. A körmöd formájáért pedig még mindig oda meg vissza vagyok. :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretem a manikűrjeid, mindig csodaszépek. :)

    VálaszTörlés
  6. Te jó ég, ez annyira csodásan néz ki!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett. Én a Csillogásos ManiCute témánk óta nagyon megszerettem a fehér manikűröket :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is nagyon jól sikerült! :) Sosem hordtam még csupa fehér manit, de még a végén megjön a kedvem hozzá... :) :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép manikűr lett! Az utolsó kép pedig csodaszép! :D

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  11. Jajj de nagyon szép lett!!!!

    VálaszTörlés
  12. Nekem is nagyon tetszett Pinteresten az a kép, de én más mellett döntöttem :)
    (Végezetül csak sikerült kirakni magamat is ^^ )

    VálaszTörlés
  13. De szép lett!
    Gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...és gratulálok mindenkinek! :)

      Törlés
  14. Hogy ez milyen szép és ötletes, eszembe juttattad pár elfeledett lakkomat, alkotok is valami hasonlót, amint lesz időm :)

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm szépen lányok! Nem is gondoltam, hogy ekkora sikere lesz. :)

    VálaszTörlés
  16. Nem csak a manikűr, de a fotók is nagyon igényesek - a bögréset nagyon eltaláltad! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése