Vegyes Moyra felvágott

Már hónapok óta kallódik három Moyra teszt bejegyzés a piszkozatok között, de mindig volt valami jobb, valami izgalmasabb, amit közzétehettem, ezért várták szép csendben az idejüket. Most megelégeltem, és inkább a hármat egy posztban letudom. Egyik sem kimondottan különleges, szép színű krém finishű lakkok. :)


Moyra gel look - 930 Frederique

Csodaszép sárgadinnye narancs lakk, nagyon üde és a friss színe van, különösebb problémám nem volt vele, a gel look hatásnak köszönhetően szép fényesre szárad, két rétegben fed, és átlagos idő alatt meg is szárad.



Moyra gel look - 912 Jaquline

A lakk színe csodaszép halvány lila, igazi kis tavaszi szín. A lakk állaga elsőre elég fura volt nekem, kicsit olyan nyúlós, de meg lehet szokni.  Két rétegben tökéletesen fed, gyorsan szárad és nagyon fényes marad. 



Moyra 78

Élénk málna(?) rózsaszín lakk, ennél talán kevésbé élénk, mint a képen, de sehogy sem tudtam elkapni az igazi színét. Egy rétegben fed, az állaga tökéletes, egész fényes is marad. :)


Szeretitek a Moyra lakkokat?

Megjegyzések

  1. A sárgadinnyés nekem is megvan, nagyon jól kihasználható nail-art munkákhoz :)

    VálaszTörlés
  2. Bár nem szeretem a lilát (a Moyrával nincs bajom, csak nem hoz lázba, számomra túl snassz), ennek ellenére a lila megvan, mert ez a pasztelles árnyalat alapszín egy nagyobbacska készletbe és ennyi pénzért megérte arra a pár használatra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én imádom a lilát. :D A rózsaszín mellett ez a másik kedvenc színem. Szóval nekem meg kötelező volt. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése