ManiCute - Ünnepi készülődés

A mai témánk mi máshoz kis kapcsolódhatna, mint a karácsonyhoz, az elmúlt hetekben már mindenki elkezdett készülődni az ünnepekre, megvette az ajándékokat, kitalálta a menüt... :) 


Az én választásom egy klasszikus karácsonyi színű kockás mintára esett. Piros alapra kerültek a négyzetrácsos csíkok zölddel, feketével és arannyal. A zöld picit sötét lett, de sajnos nem volt más  sötét metálos zöld lakkom, ami kevésé volt ennyire sötét. :( De talán azért nagyjából látszódik, hogy zöld szeretne lenne. :)




Egy step-by-stepet is hoztam a manikűrről, mert már régen volt ilyen is... 


Ő pedig a kedvenc karácsony piros lakkom, az OPI Berry, Berry Broadway. Egyszerűen imádom, annyira szép színe van, a bordós piros alapban ici-pici arany csillámok csillannak meg, és teszik még különlegesebbé. :)


Nálatok nagy már a sürgés-forgás karácsony kapcsán?



Megjegyzések

  1. Nagyon jó lett, én sajnos nem tudnám megalkotni főleg jobb kézre, szabad kézzel ügyetlen vagyok. :D Az OPI lakk is nagyon szép színű.

    VálaszTörlés
  2. Igen, látszik, hogy zöld :) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik!:) Kicsit zselés hatású szerintem. A step by step is érthető, bár szerintem most így az ünnepekre nem készítem el mert már van egy másik mani a körmömön. Egyébként hasonló szín összeállítású sálam van. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése