Zöldséges csirkés quiche

Moon Angel egyik inspirációs posztjában láttam először ezt a kaját, ami egyből megfogott, és tudtam, hogy el kell készítenem valamilyen formában... A választásom a zöldséges csirkés ízesítésre esett. Van benne cukkini, padlizsán és csirkemell, csak hogy a legdominánsabb alapanyagokat említsem... A végeredmény szerintem nagyon finom lett, jó laktató és nem is bonyolult elkészíteni. :)



Hozzávalók:

Tésztához:
20 dkg liszt
2 csipet só
10 dkg hideg vaj
5 ek hideg víz

Töltelékhez:
1 kisebb padlizsán
10 dkg csirkemellfilé
1 cukkini
5 ek olívaolaj
1 gerezd fokhagyma
só, bors
2,5 dl főzőtejszín
2 tojás
reszelt sajt


Elkészítés:

Az alapanyagokból tésztát gyúrunk, majd fél órára folpackba csomagolva hűtőbe tesszük állni. Közben elkészítjük a tölteléket. A zöldségeket és a húst megmossuk. A hagymát felkarikázzuk, a csirkét, a padlizsánt és a cukkínit felkockázzuk

Megpirítjuk a hagymát, hozzáadjuk a csirkemellett és megpirítjuk, sózzuk, borsozzuk, és beletesszük a fokhagymát. Majd mehetnek bele a zöldségek is, (én egy kis vizet is adtam hozzá, és úgy pároltam meg) nagyjából 20 perc alatt megpároljuk. 

A tésztát kinyújtjuk és lapos kerek pités edénybe tesszük, megszurkáljuk, kicsit elősütjük. Ha Megsült mehet bele a húsos zöldséges egyveleg.

A tojásokat felhabosítjuk, összekeverjük a tejszínnel, sóval, borssal és a húsos zöldségre öntjük, majd megszúrjuk a reszt sajttal. 200 fokos sütőben kb 20 percig sütjük, amíg a sajt rá nem pirul és a tejszín be nem sűrűsödik.





Ettetek már quiche-t?

Megjegyzések

  1. Ahh ez de jól néz ki, nyammi *-*

    VálaszTörlés
  2. Hú de guszta lett, én is épp ma raktam fel a saját receptemet. :D

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de jól néz ki, most néztem Moon Angelnél is az ő receptjét, hát ha ennyien rakosgatjátok a gusztábbnál gusztább képeket az ember hogy álljon ellen neki? :D Hamarosan nekem is sütnöm kell ilyet :P

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy felkeltette az ízlelőbimbóitok figyelmét... :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése