Favourite NPC - 2. Red

A kihívás második témája a piros, az én kedvenc piros lakkom pedig egy Sally Hansen lakk, a Cherry Red. Még valamikor tavasszal vettem, ha jól emlékszem, és mindössze 600 Ft-ba került egy körömreszelővel együtt... :) Azért szeretem, mert csodás cseresznye színe van és egy rétegben tökéletesen fed, így egy tökéletes "Mindjárt indulnom kell mivel fessem ki a körmöm?!" lakk.





Színjátszó fekete kövekkel dobtam fel, amiket a Born Pretty Store webáruháztól kaptam tesztelésre. Három formájú strassz található a tárcsában, kör, szivecske és rizsszem(?). Én most a kör és a rizsszem alakúakat használtam. Kicsit féltem, hogy hamar meg fogják magukat adni, de az UV fedőlakkal nagyon stabilan tudtam őket rögzíteni, konkrétan alig jöttek le, amikor le akartam őket szedni... Eléggé kiállnak a körömből, de nem volt zavaró, mert stabilan a helyükön maradtak.

INNEN tudjátok megrendelni.


Nézzetek szét a bolt nail art kínálatában, ha van kedvetek.
Ne feledjétk a 10 %-os kupon kódot sem. :)


Szeretitek a strasszokat?



Megjegyzések

  1. Gyönyörű lett ez a manikűr. Ez a lakk nekem is meg van, és egyenesen imádom :D A kövek pedig fantasztikusan mutatnak vele, jól összehangoltad! :)

    VálaszTörlés
  2. A strasszt nem annyira, mert beleakad mindenbe, de ez a szín nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  3. Szép a szín, de a 3 rizsszem nekem is sok egy picit! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett,és a szín meg eszméletlenül szép! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése