Disney Princess NAC - 3. Elsa

Sajnos a Jégvarázs című mesét még nem volt alkalmam megnézni, pedig megszereztem már. De ami késik nem múlik, remélem a jövő hétig még belefér, amikor is Anna lesz a téma. Így a szereplő jelleméből nem nagyon tudtam kiindulni, csak a ruhájából, és Hókirálynő voltából...


Ha már hókirálynő, akkor egyből a havas hatású homoklakk jutott eszembe és a ruha színei. Így született meg ez az ezüstből kékbe menő homoklakkos átmenet. :) Szerintem elég hókirálynős lett, és a ruhához is szuperül passzol. :D




Szereitek a jeges körmöket?


Megjegyzések

  1. Mindenképp nézd meg, lehet rajta röhögni! :) Szép a mani, illik Elsához!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon szép lett, tényleg jeges!!

    VálaszTörlés
  3. Oh, rettentően tetszik! :) Nagyon Elsás lett. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! (-:És a blog dseign-ja is jól sikerült. (-; A mesét én is ajánlom, érdemes megnézni.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó, nem vagyok egy kékes lány, de ezt még én is kipróbálnám :)

    VálaszTörlés
  6. Ez valami szuper lett, nagyon passzol Elsához :)

    VálaszTörlés
  7. Szia, megírnád, milyen lakkokat használtál? Köszönöm, Bianka :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Lovely snow dust ezüst, Lovely baltic sand világoskék, Moyra sand effect királykék. :)

      Törlés
  8. Nagyon szép lett :)) Nagyon Elzás ...csillog...jeges...kék :) *-*

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm lányok! :) Örülök, hogy elég hókirálynősre sikerült, remélem ma a mesét is meg tudom végre nézni. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése