Summer NAC - 9. toturial

A mai téma a toturial, vagyis egy leírás alapján készült manikűrt. Az én választásom egy Pshiiit kreációra esett, történetesen ERRE. A maga egyszerűségével ugyanakkor mutatósságával fogott meg ez a manikűr. :) És most sikerült rájönnöm, hogy nem görgettem a oszt végére, és megálltam egy közbenső fázisnál. :D De nekem így is tetszik. :)



Szeretitek Pshiiit munkáit? Kitől szoktatok isnpirálódni?



Megjegyzések

  1. Nem szoktam nézegetni az oldalt, pedig tényleg jó ötletek vannak rajta :) Nagyon szép lett a manid, az eredeti verzió színpárosítása is tetszik, meg a tiéd is :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom a színkombinációját! <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!:) Nekem is tetszik ez a verzió,nem kell oda már más.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, nekem még így jobban is tetszik, mint a végső fázisban. Én imádom Pshiiit munkáit, valami fantasztikus, hogy milyen precizitással dolgozik.

    VálaszTörlés
  5. Jé! Ez a manikűr augusztus elején engem is megihletett. Én picit sötétebben alkottam újra. A te verziód nagyon jó lett, vidám, nyárias. :) Tetszik.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése