LFP 7. forduló - zene

A mostani forduló házigazdája Petra volt, a téma pedig a zene. Szerintem ez egy szuper téma, mert szabadára engedheti az ember a fantáziáját. Én a kedvenc együttesem egyik kedvenc számát (vagyis inkább klipjét) vettem alapul inspirációnak, ami a Depresszió Nem akarok elszakadni című dala.


Ha valaki nem ismerné a klipet... :)


Kicsit rockos a feketétől, csajos a rózsaszíntől, és vagány a szegecsektől... Talán magamat is pont így tudnám összefoglalni. :) Szerintem sikerült vele visszaadnom a klip hangulatát és színvilágát. :)


És ha már zene, akkor megemlíteném az egyik viszonylag friss számukat is, a Csak a zenét, amivel a Dal című műsorba is bejutottak. Nagyon drukkoltam nekik, persze tudtam, hogy esélytelen, hogy ők nyerjék meg a döntőt, mert minden alkalommal a közönség juttatta őket tovább. :(


És a végén ejtenék pár szót a szegecsekről is, amiket a Born Pretty Store webáruháztól kaptam tesztelésre.
INNEN tudjátok megrendelni, ha megtetszett.

A tárcsa 12 kis fakkból áll, amiben 6 színben pompázó kör és csillag alakú szegecsek kapnak helyet. Zöld, kék,sárga, pink, narancs és lila neon árnyalatú körömdíszből válogathatunk. Szerencsére elég kicsik, így nem kell attól félnünk, hogy elállnak a köröm felszínétől. Egyszerűen a nedves körömlakkba nyomba, majd fedőlakkal lekenve tudjuk fixálni őket.





Nézzetek szét a bolt nail art kínálatában, ha van kedvetek.
Ne feledjétk a 10 %-os kupon kódot sem. :)




Szeretitek a szegecseket?

Facebook / Bloglowin / Pinterest / Instagram / Youtube


Megjegyzések

  1. Szép lett! Tényleg visszaadja a klip hangulatát! :D

    VálaszTörlés
  2. Rockos rózsaszín nagyon tetszik :) Én hangjegyekbe gondolkoztam :)

    VálaszTörlés
  3. Hű, de nagyon régen hallgattam ezt a számot :) Tényleg illik a kliphez :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt annyira el tudnám képzelni magamon :) A zene pedig alapmű :D

    VálaszTörlés
  5. Szép lett a mani, és tényleg illik a kliphez! (-:

    VálaszTörlés
  6. Vagány kis mani lett, és illik a kliphez. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon passzol a kliphez!:)) Kis egyszerű, de még is csodás!*-*

    VálaszTörlés
  8. Nagyon csajos és nagyon rockos, szuper ^^

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik ez a mani, Nikkii neon-feketéje után még egy, ami miatt kénytelen leszek én is készíteni valami hasonlót :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése