Horoszkóp kihívás - 9. nyilas

A nyilas jegy drágaköve Szilvi táblázata szerint a türkiz, engem most ez ihletett meg. Igazság szerint már régóta meg szerettem volna csinálni ezt a manikűrt, de most ez jó apropó volt rá. :) Water spotted (? nem tudom pontosan mi a neve) technikát alkalmaztam a manikűrhöz. Nem lett tökéletes minden körmöm, de klasszisokkal jobb lett, mint az eddigi próbálkozások. :) Külön-külön nem vagyok mindegyik körömmel megelégedve, együtt az összkép egész jó lett szerintem.




Nektek mi jut eszetekbe a nyilasról?



Megjegyzések

  1. Hű, azt a mindenit, ez valami csodálatos lett! *.* Tényleg csak ámulok és bámulok, nagyon jól sikerült a türkiz ásványt visszaadnod, le a kalappal! :)

    VálaszTörlés
  2. Hűha gyönyörű lett! Tényleg nagyon ásványos! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is tervben van ez a technika :) Szépen sikerült!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett! Ezt a technikát egyszer én is ki szeretném próbálni :)

    VálaszTörlés
  5. azta mennyire szép *-* nekem is nagyon tetszik!
    utálom ezt a technikát!! : DDD egyszerűen nem akar sikerülni,pedig annyira jól néz ki! : D

    VálaszTörlés
  6. Szuper jó lett! Nekem nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  7. Csodás lett! Ezt a technikát már én is próbáltam, de nem sikerült túl jól, még gyakorolnom kell. De a tiéd mesés lett :)

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép, talán ez a kedvencem eddig Tőled: )

    VálaszTörlés
  9. Ezt a technikát én is szoktam alkalmazni, de már régen alkalmaztam. Tetszik ez a manikűr is, főleg ahol jobban rajzolódik az arany szín :)

    VálaszTörlés
  10. EZ egyszerűen meseszép! *.*

    VálaszTörlés
  11. Igazi ásvány van a körmeiden, wow!!! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen lányok! :)

    VálaszTörlés
  13. Hiányoltam is a türkizt másoknál, ugyanis nálam abszolút nyerő ez a szín már hosszú évek óta, ráadásul ez az egyik kövem is a horoszkóp szerint. Csodás lett, várom a hasonlóakat, esetleg más féldrágakövekről nem tervezel ilyet alkotni?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése