LFP! 2. forduló - Disney

Az a megtiszteltetés ért, hogy a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! 2. fordulójának házigazdája lehetek, a téma, amit kitaláltam erre az alkalomra, a Disney volt. :) Örömmel olvastam a felhívás posztnál minden újabb és újabb jelentkező kommentjét, nagyon örültem minden egyes új tagnak. Remélem a jövőben is legalább ennyire népszerű lesz a kezdeményezés... :)
Én az egyszerűség jegyében készítettem el a manikűröm, halvány francia alapra került a gyűrűs ujjamra pinkkel az ikonikus Disney kastély, a többi körmöre pedig pink-lila csillámos átmenet. Szerintem egész kis visszafogott manikűrtt hoztam össze, ami ugyanakkor mutatós is. :) Kíváncsian várom a többiek mit alkottak! :3



Szeretitek a Disney meséket? Tetszik a kezdeményezés?


Megjegyzések

  1. Igazán ötletes és egyedi! :) Tetszetős! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép? A csillámos átmenet Aden No. 58? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen az, még csak így volt alkalmam kipróbálni, de így nagyon tetszik, nem tudom mi lesz, ha az egész körmömre felkenem! :D

      Törlés
    2. Pont tegnap festettem ki a körmeimet ezzel a lakkal ilyen átmenetesre :) Nagyon tetszik ez a lakk, de még egész körömre én sem próbáltam. :)

      Törlés
  3. Nem kérdés a "nagyon szép" hanem kijelentés :D

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is Disney kastélyt festettem!:D A tiédnek jobban tetszenek a színei!:) Bajban voltam az inkliz kóddal, de sikerült megoldani!:D

      Törlés
  5. Jól mutat ezzel a csillámmal. :) És igen, szeretem a Disney meséket. A régi sorikat, meg az egész estéseket is. A kezdeményezés is nagyon bejön.

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó lett:) és igen, én nagyon élveztem ezt a kezdeményezést, sajnálom, hogy az első fordulóban nem tudtam részt venni...:)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok! Örülök, hogy tetszik a kezdeményezés! :) Figyeljétek Bella blogját a közeljövőben, mert kikerül az összesítő, és a kiderül az is, ki lesz a következő forduló házigazdája. :)

    VálaszTörlés
  8. annyira szép az összhatás! : )) nagyon jól mutat az egész mani!

    VálaszTörlés
  9. De szuper*-* x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszik ez a megvalósítás, egyszerű, de nagyszerű :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése