January BeSmple NPC - 3. pasztel

Ismét valami nagyon egyszerűvel készültem, a gyűrűs ujjam a Moyra 31-es sötét lila lakkjával festettem ki, és strasszokkal díszítettem, a többi körmömre pedig a Katytól kapott halvány lila essence lakk került, valamint a Catrice 41 two million dollar baby (ez a lakk minden színen istenien mutat?!). Szerintem ismét sikerült egy visszafogott kis hétköznapi manikűrt összehoznom, pedig csillám és strasszkő is van benne. :)



Szeretitek a gyűrűs ujj díszítős manikűröket? 
Én most megint oda vagyok ezért a díszítésért... :)

Megjegyzések

  1. Hűű de gyönyörű lett, ez most első számú kedvencem Tőled, nagyon nagyon tetszik :))

    VálaszTörlés
  2. Széép! :) Nekem nagyon tetszik a végeredmény a sok strassz ellenére is. (Ó igen, nálam a a strasszokat úgy szokás számolni, hogy egy, kettő, sok. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :D Hát bevallom őszintén 3-mal jobban nézett volna ki, ezt már akkor vettem észre, amikor két oldalsó lepottyant... :D Úgyhogy legközelebb vagy kisebbeket nézek, már ha vannak olyanjaim, vagy csak hármat teszek fel. :)

      Törlés
  3. Én alapból odavagyok mindenért ami glitteres vagy csillog,szóval egyértelmű,ezt a manikűrt is imádom! *-*

    VálaszTörlés
  4. Éb rájöttem, hogy sokszor az egyszerűbb dolgokat szeretem. Pont elég díszítés van rajta és így is nagyon szép, nagyon tetszik :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Mostanában én is ilyen életérzéssel élek. :3 Lehet kezdek megkomolyodni? Vagy ellustulni? :D

      Törlés
  5. Nagyon szép! Nekem legjobban a topper jön be! :)

    VálaszTörlés
  6. Annyira jó, hogy átnevezted BeSimple-re, mert nekem ezek a manik állnak legközelebb a szívemhez! :) Nagyon szép lett ez is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy elnyerte a tetszésed, hogy most inkább egyszerűbb manikűröket készítek. :) Én is örülök, hogy végül ennél az egyszerű koncepciónál maradtam. :)

      Törlés
  7. Tetszik ez a lila párosítás.
    Nálam gyakran eltér a gyűrűsujj a többitől, főleg ha a többi egyszínű.

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen lányok! :*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése