January BeSimple NPC - 6. havas

Volt egy konkrét elképzelésem erre a manikűrre,  francia alap, és fehér szivacsos körömvég  esetleg valami egyszerű kis díszítés. Nos, nem egészen ez lett a végeredmény... :D Csajos mini buli volt barátnőmnél, és természetesen én egyből kiszúrtam a lakkjait a polcon... Ő kedvesen felajánlotta, hogy nyugodtan próbáljam ki, amelyiket szeretném... Nem kellett nekem kétszer mondani, rohantam a lakklemosóért, és kezdtem is pingálni. :D


Alapnak egy körömszín gyöngyházas lakkot vittem fel, erre jött egy apró csillámos topper, majd a körömvégekre kis ezüst csillámos lakk. Így is nagyon tetszett a manikűr, de itthon nem bírtam magammal, és elővettem a Lovely ezüst snow dust lakkját, és pici szivacs, valamint szemöldökcsipesz segítségével felvittem a körmeim végére. A végeredmény nekem inkább jeges lett, mint havas, de talán ennyi csalás még belefér. :) Készítettem már hasonló manikűrt, szintén téli témára, de akkor kék színeket használtam a körmök tövéhez került a homok lakk.


Ilyen volt a homok lakk nélkül az összkép, csodaszépen szikráztak így is a  napsütésben az ezüst csillámok, de szerintem a snow dusttal még szebb az összhatás. :3


Hogy álltok a homok átmenettel? Próbáltátok már?

Megjegyzések

  1. ó bizony a snow dust nagyot dob rajta!! tetszik nagyon! : ))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépséges, igazi kis téli jeges manikűr :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép!
    Szó szerint ugyanilyen manikűröm volt 3 napja: fehér gyönygházas alap és rajta az ezüst homoklakk a körmök végén :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, igazi jégkirálynős :) a körmeid is nagyon csinosak ekkorában :)

    VálaszTörlés
  5. Kellett rá az a Snow Dust, gyönyörű!

    VálaszTörlés
  6. Jeges vagy havas, mindegy. :) Nagyon szép lett.

    VálaszTörlés
  7. Úúúú ez nagyon szép lett! Nekem is jobban tetszik a Snow Dust után!:D

    VálaszTörlés
  8. Szép lett :) naná, hogy sand lakkal jobb! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépen köszönöm lányok! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése