January BeSimple NPC - 11. fényes

Elképzelni sem tudom, hogy vajon mire gondolhatott a kihívás kiötlője, amikor a fényes témát nevezte meg, én ismét maradtam a csillámoknál, mert azok úgyis fényesek. :D Az ezüst témánál látott manikűr gyűrűs ujjűs ujján lévő lakk komó került most az összes körmömre. Vagyis az essence sand effect szürke lakkja, valamint az essences twins lakkok közül a csillámos bella. :) Szörnyű volt viselni ezt a manikűrt, mert folyton azon kaptam magam, hogy a körmeim nézegetem, olyan szépen csillognak. :D



Ejtenék pár szót a sand lakkról is, aki nem tudta megvenni ne bánkódjon, abszolult nem maradt le túl sok mindenről, sand lakknak egyenesen borzalmas ez a lakk, de a csillámosnak elmegy, főleg így egy kicsit felturbózva még több csillámmal, vagy egy sima fényes fedőlakkal. Három vékony rétegre van szükség a tökéletes fedéshez, de a sand hatás, még így sem igazán érvényesül. :/ Száradását tekintve nekem nem volt vele problámám, de több helyről hallottam, hogy nekik nagyon lassan szárad.


Szeretitek az extra csillámos körmöket?

Megjegyzések

  1. Rajtam is ugyanez a sand lakk van csillámos fedőlakkal. XD De a tiéd szebb, olyan mint egy csillagos égbolt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nekem is pont ez jutott róla eszembe, hogy olyan, mintha galaxy manilenne. :D Akkor nagyon egy rugóra jártunk most. :D

      Törlés
  2. Jó lett :) Ez a lakk nekem is meg van és nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lehetett a hosszú körmeiden :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megvan ez a lakk, de én nem tapasztaltam sem a lassú száradást sem azt hogy nem érvényesült volna a sand hatás, nekem nagyon tetszik ez a lakk :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, mert sötét és csillámos is, nálam telitalálat :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól néz ki a csillámokkal, igazán szép lett!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen lányok! :3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése