Disney hercegnős körmös kihívás

Melyik kislány ne képzelné magát a Disney hercegnők helyébe, a mesék nézése közben? És ki ne ábrándozott volna róla, hogy milyen jó is lenne, ha ilyen varázslatos élete lenne. Én számtalanszor megtettem kiskoromban ezt, imádtam a Disney meséket, ezért sokszor kerültek elő a kazetták. A mai napig szívesen elnézegetem ezek a rajzfilmeket, ezt már a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! második fordulójában szerintem ki is fejtettem, ahol nem véletlenül lett a Disney a téma.. Ennek apropóján pattant ki a fejemből a következő kihívás ötlet...


Vagyis, hogy milyen manikűrt viselnék, ha Disney hercegnő lennék... Március hatodikától nyolc alkalom erejéig minden héten más hercegnő bőrébe bújok majd egy-egy manikűr erejéig. Akinek felkeltette az érdeklődését a dolog, az nyugodtan csatlakozzon. (Inlinkz kódokat is készítek, ha vannak érdeklődők. :) )

Arra gondoltam, hogy a blog mellett, más platformon is megjelentetem a kihívást, és akinek például nincs kedve posztot írni, de szívesen elkészítené a manikűröket, az instagramon is posztolhatja őket a #disneyprincessesnailart taggel ellátva. Vagy aki olyan telhetetlen, mint én az mind a kettőt is megteheti. :)

Aki nagyon elszánt, akár sminket vagy outfitet is társíthat a manikűrhöz... Engedjétek nyugodtan szabadon a fantáziátokat! :)

Talán sikerült egy újszerű kihívást kitalálnom, de lehet volt már ilyen, csak én nem találkoztam vele, mindenesetre rettentően büszke vagyok magamra ezért. :D Aztán lehet  ti meg semmi fantáziát nem láttok majd benne, ez is benne van a pakliban... 

Tudom március még picit messze van, de jó, ha az ember tud előre tervezni... Ezért tettem közzé ilyen hamar a felhívást. De 100 szónak is egy a vége, akinek van kedve csatlakozzon bátran, akár blogon, akár instagramon... :) Részvételi szándékotokat pedig nyugodtan jelezzétek itt, nem haragszom meg érte. :)

Megjegyzések

  1. Uhh ennek a kihívásnak nem tudok ellenállni! :D

    VálaszTörlés
  2. Ennek én sem tudok :DD Nagyon király ötlet szerintem :))

    VálaszTörlés
  3. hú, én anno csináltam egy Disney hercegnős sminksorozatot, most úgy érzem eljött az ideje a körömsorozatnak is.. :D :)

    VálaszTörlés
  4. O, ez nagyon tetszik :) Március még messze van, de ha lesz időm szivesen csatlakoznék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy néz ki időhiány miatt nem fogok tudni csatlakozni, de majd legközelebb :)

      Törlés
    2. Óh nagyon sajnálom. :( De ha esetleg egy-kettőre van időd, nyugodtan csatlakozhatsz úgy is. :)

      Törlés
  5. Juhúúúú!! Nagyon tetszik az ötlet, én is szeretnék csatlakozni! :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó ötlet, még gondolkozom a csatlakozáson ;)

    VálaszTörlés
  7. csatlakoznék majd :D nagyon szuper ez az ötlet, erre tuti szánok időt :D

    VálaszTörlés
  8. Hát ez annyira cuki kihívás, hogy bűn lenne ellenállni. :)

    VálaszTörlés
  9. Rettenetesen örülök, hogy tetszik nektek az ötlet! :3

    VálaszTörlés
  10. Én szeretnék jelentkezni :) !!

    VálaszTörlés
  11. Sosem vettem még részt ilyen kihívásokban, de ez most nagyon tetszik! :) Szeretnék én is csatlakozni! :D

    VálaszTörlés
  12. *-* nagyon szeretném! Remélem majd lesz ötletem és mindegyiket meg tudom csinálni, mert ez most tényleg annyira de annyira tetszik és érdekel, hogy csak na :3 Már most el is kezdek agyalni rajta :D Szóval nálam ez egy hatalmas igen, jelentkeznék :D

    VálaszTörlés
  13. Haha, nagyon egy rugóra jár az agyunk, pont jövőhéten akartam elindítani a Disney Princess Week sorozatom, csak eltartott egy darabig amíg elkészültem mindennel :)) Szupi ötlet volt a kihívás, disney hercegnőkből sosem elég :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van ez így. :D Volt már mással is hasonló. :D Egymásra vagyunk hangolva úgy látszik. :D

      Törlés
  14. Juj, e nagyon jó! Kaptam én is hasonló kihívást, de az nagyon sokáig tart. :S Ez viszont nagyon tetszik. :) Szóval jövök én is. :D

    VálaszTörlés
  15. Aranyos kihívás, de csak csendes nézelődő leszek majd :) Ehhez már öregnek érzem magam... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan már, ha valamihez nem öreg az ember, akkor az ez. :D Itt lehet szép elegáns, kifinoult "bálozós" körmöket pingálni. :3 Legalábbis én ilyesmiket tervezek. :D

      Törlés
  16. Nagyon-nagyon örülök, hogy ilyen sokótoknak tetszik az ötlet. Hamarosan hozom az inlinkz kódokat is. :)

    VálaszTörlés
  17. Végre valami kihívás ami tetszik... :D <3
    Ki nem hagynám ;)

    VálaszTörlés
  18. Ez nagyon szuper! Szerintem én is csatlakozok ehhez a kihíváshoz és írni is fogok róla a blogon:) szuper ötletnek tartom! :)

    VálaszTörlés
  19. Szeretnénk jelentkezni erre a kihívásra Mesy és én is :)
    Már várjuk nagyon!! :)))
    http://testverkodex.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy mind a ketten részt vesztek. :)

      Törlés
  20. Picikét félek tőle, de ám legyen, nekifekszem! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nincs mitől tartanod! Örülök, hogy bevállalod. :)

      Törlés
  21. Hosszas mérlegelés után én is úgy döntöttem, hogy belevágok :) Nagyon izgulok már előre is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper! Nagyon örülök! :) Én most lettem kész Jázmin manikűrjével. :D

      Törlés
    2. Kíváncsi vagyok már rá nagyon! :) (Ha esetleg lenne kérdésem, nem baj ha írok neked mail-t? :) )

      Törlés
    3. Persze, nyugodtan "zaklass". :)

      Törlés
  22. én is nagy disney mese rajongó vagyok (és természetesen hercegnő is :) mulan és pocahontas a kedvencek ^^), úgyhogy ha nem is minden állomásra, de párra tuti csatlakozom :)

    VálaszTörlés
  23. Szia! Lehet még jelentkezni? :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése