Water marble próbálkozások

Említettem, hogy a szivárvány kihívás absztrakt témájára nagyon megszernvedtem a manikűrrel, most megmutatom mikkel nem voltam megelégedve. Két water marble manikűr is készült, de valahogy nem tetszettek annyira, viszont úgy gondoltam, azért megmutatom őket, mert idő közben egész megbarátkoztam velük. :D

Első mani jobb kéz:


Első mani bal kéz:

A második maniról sajnos csak lámpás kép van, mert egyből le is mostam...

Jobb kéz:


 Bal kéz:

A pohárban olyan jól nézett ki a második próbálkozás... De a körmeimre már nem sikerült ilyen szépen a minta, a probléma nyitja szerintem a túl sok szín volt... A sok szín miatt nem minden körmömre ugyanaz került, ami engem eléggé zavart az egységes  összkép szempontjávól.


Szeretitek a water marbleot?

Megjegyzések

  1. UTÁLOM ezt a technikát :D Nem nekem találták ki :D Viszont a tieid nekem nagyon tetszenek! :) Az enyémek ezt meg sem közelítették!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek, különösen az első tetszik :)
    Én szeretem ezt a technikát csak időigényes, általában 3 szint szoktam használni :)

    VálaszTörlés
  3. az első képen levő nagyon szép lett! a színes olajfolt jut eszembe róla, pont úgy tekergőzik :) amúgy nem szeretem a water marble-t nagyon szenvedős, még életemben nem sikerült megcsinálni szépre (max 2-3 körmömön sikerül szépre, és sokszor nagyon felbubisodik )

    VálaszTörlés
  4. A sima Water Marble az őrületbe tud kergetni, a Dry Water Marble már jobban megy, de még kell a gyakorlás. :/

    VálaszTörlés
  5. nekem az elsőről egy hőtérkép jut asz eszembe, de amúgy nagyon tetszik!! : D a második is szép lett.
    nézz be hozzám, díjat kaptál! : )
    http://worldofbree.blogspot.hu/2013/12/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  6. Köszi lányok! :* Hőtérkép, mennyire igazad van! :D De az olajfolt is . :D

    VálaszTörlés
  7. A bal kezeden az első mani tetszik a legjobban. A középső és gyűrűsujjad annyira jó, pedig nem is az a tipikus water marble minta lett. És a mutatóujjad nagyon feldobja az egészet. Mondom ezt úgy, hogy általában én sem tudok túllépni rajta, ha nem olyan egységes a manikűröm, ahogy elterveztem. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése