Rainbow NPC - 14. absztrakt

Azt kell, hogy mondjam rettenetesen megszenvedtem ezzel a támával... Volt egy konkrét elképzelésem mit szeretnék csinálni, de ahhoz nem volt kedvem, ezért más irányba mentem el, háromszor is. :/ Igen, ez a manikűrt volt a negyedik, ami elkészült, az első hárommal nem voltam maradéktalanul elégedett, ezért tovább próbálkoztam... Ez már egész tetszetős lett, bár ezt sem érzem tökéletesnek, de az én ízlésemnek ez volt a legelfogadhatóbb. Végső elkeseredésemben, amikor már túl voltam egy sikertelen színátmenetes alapú spotted és két water marble manin legyező ecsetet ragadtam... És ez lett a végeredmény, engem zsírkrétás firkálmányra emlékeztetett, ezért végül matt fedőlakkot kapott. :)

Jobb kéz: 


bal kéz:


két kéz: :)



Szeretitek a legyező ecsetes technikát?



Megjegyzések

  1. Én is hasonló küzdelmek árán villantottam a mai manit :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!!! Nem próbáltam még ezt a technikát!

    VálaszTörlés
  3. Szuper káoszos absztrakt mani lett! :D
    Nekem is fejtörést okozott ez a téma.:D

    VálaszTörlés
  4. Tényleg zsírkrétás, én esetleg szabálytalanul firkálgattam volna még, de így is tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Nem nagyon láttam még hasonlót, nagyon mutatós! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése