Rainbow NPC - 8. pink

Szerintem már tudjátok rólam, hogy a pink az egyik kedvenc színem, ezért oda akartam tenni magam ezen a témán. Háromszor futottam neki a manikrnek. Az első kettő nem tetszett annyira... De ez végül belopta magát a szívembe. Végül holo-pink kombo mellett döntöttem, és mix&match manikűrt készítettem, minden körmömre más minta került.



flomar 392, Moyra 56. Lovely moulin rouge Nr 18, essence special effect topper disco, disco

És a végére hoztam két "kétkezes" képet is. :)


Próbáltátok már a mix&matchet?

Megjegyzések

  1. Nagyon jó ez a két lakk együtt (holo és pink), a minták is nagyon szépek lettek, tényleg kitettél magadért *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper! Nekem a kisujjad tetszik a legjobban, pedig az nem is pink ;)

    VálaszTörlés
  3. Uhh Timi, ez Odabéééz :D Már csak hirtelen ez jutott eszembe, leírni meg nem akartam :D Ez nagyon jóóó :D A legszebb mani, amit mostanában láttam :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett a gyűrűs ujjad a legjobb!!! :) (k)

    VálaszTörlés
  5. gyönyörű lett! tetszenek ezek a mix&match manikűrök. a legjobban a két utolsó kép tetszik. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is. :) Mármint a két utolsó, igyszem a jövőben több ilyet hozni. ;) Csak hát ehhez kell egy asszisztens, aki fotós. :D

      Törlés
  6. Hú, ez nagyon szép lett, egyre jobban szeretem az ilyen manikűröket :]

    VálaszTörlés
  7. Igen, próbáltam már, és odáig vagyo érte! A tiéd is nagyon tetszik! Az enyém ebben a posztban szerepel:
    http://lakkalandok.blogspot.hu/2013/09/3-resz.html

    VálaszTörlés
  8. gyönyörű lett Timi! Nagyon sokat fejlődtél, mióta elindult a blogod! csak így tovább. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése