Szóellenőrzés kikapcsolása



A tegnapi blog kinézetről szóló posztom végén csak futtában megemlítettem a szóellenőrzést, hogy mennyire idegesítő tud lenni, és mennyire megnehezíti a hozzászóló életét. Most megmutatom Nektek, hogy három egyszerű lépésben ki lehet kapcsolni, és megkönnyítitek a kommentelést.

Ezt kell minden egyes kommentnél eljátszani...


Alapjáraton a blogger bekapcsolja a szóellenőrzést a blogokon, ezért sokan szerintem nem is tudnak róla, hogy szóellenőrzés van a blogjukon, mivel a blog szerzőjének nem kér ellenőrző kódot a rendszer a kommentelésnél...

És amit tenned kell:


Belépsz a blogodba, bal oldalt kiválasztod a "Beállítások" meüpontot, azon belül a "Bejegyzések és megjegyzések" alpontot, és a "Szóellenőrzés megjelenítését" NEM-re állítod, majd mented a beállítást. Ennyi az egész! :)

Ui.: Javaslom mindenkinek, aki nem tudja biztosra, hogy ki van-e kapcsolva a szóellenőrzése, az nézze meg, és tegye meg, mert tényleg sokban megkönnyítitek az olvasó életét. :)

Titeket is idegesít a szóellenőrzés?

Megjegyzések

  1. Néha igen, főleg amikor párszor elveszett 1-2 kommentem. Főleg a számok idegesítettek benne, sokszor kiolvashatatlanok voltak, hiába volt rajtam még szemüveg is.
    De, akit igazán értékesnek találtam, ahhoz ez sem tántorított el attól, hogy írjak neki. :) Talán egyszer, ha javasoltam, hogy vegye ki az illető, de szerintem nem vette ki, azóta sem. Persze, semmi sem kötelező, de azért nagyban megkönnyíti a hozzászólás folyamatát.

    VálaszTörlés
  2. Jók ezek a praktikus posztok, én is egy kedves olvasómtól tanultam ezt meg anno, örök hála neki!:)

    VálaszTörlés
  3. Remélem ezt sokan olvassák és alkalmazni fogják, ugyanis sokszor tényleg zavaró, pláne, ha nem sikerül elsőre jól begépelnem -.- :D

    VálaszTörlés
  4. Az a vicc, hogy én totál meg voltam győződve róla, hogy anno kikapcsoltam a szóellenőrzést a blogomon, de csak elültetted a bogarat a fülemben és lecsekkoltam... Erre kiderült, hogy be volt kapcsolva... Basszus... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nah ugye, tudtam én, hogy az emberek nagy részének fogalma sincs róla, hogy be van kapcsolva. :D Örülök, hogy megnézted és így kikapcsoltad. :)

      Törlés
  5. Ha már ilyen praktikus tanácsoknál tartunk az jutott eszembe, hogy te tudod hogyan kell elmenteni a blogot?
    Már többször hallottam, hogy néha csak úgy "eltűnnek" a blogok, úgyhogy nem árt bizonyos időközönként elmenti őket, hogy nem vesszen el minden adat. Már próbáltam rájönni, hogy hogy lehet elmenteni, de még nem sikerült rájönnöm. Örülnék, ha esetleg Te tudnád...
    Köszi szépen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát elvileg a Beállítások/ EGyéb/ Blogkezelő eszközök / blog exportálása ezt jeelnti, de még nem próbáltam ki. :)
      De a múltkér én véletlenül lementettem a google fiókon keresztül is. :D Abszolult nem ezt kerestem, de ez lett a végeredménye. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése