Lovely Gloss like gel Nr151

Sokáig szemeztem ezzel a lakkal, hogy megvegyem, ne vegyem... A kedvenc színem a pink, és mindig azt hittem, hogy jaj annyi pink lakkom van már, de aztán rájöttem, hogy nincs sok kérm finishű rózsaszín lakkom... Szóval végül velem jött ez a kis kellemes pink csoda.


Kellemes kérmes pink szín, ami nem túl élénk, és nem tolakodó. Engem leginkább a málnára emlékeztet. Két rétegben szépen fed, átlagos idő alatt megszárad. Az ecsettel könnyű dolgozni, és szép fényes marad a lakk.


Napsütésben:


Szeretitek a pinknek ezt az árnyalatát?

Megjegyzések

  1. imádom a pinket.nagyon szép ez a szín. szerintem pinkből sohasem elég :>)

    VálaszTörlés
  2. Jók ezek a Lovely lakkok, én is szeretem őket :)

    VálaszTörlés
  3. szeretem a pink színeket!! :)) akarok én is egy ilyet!! nagyon szép!!(k)

    VálaszTörlés
  4. Én most nagyon oda vagyok érte. :) Ági, pinkből szerintem sem elég sosem. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése