Lovely Baltic Sand Nr2

Nagyon tetszenek a liquid sand hatású lakkok, a kék Lovelysat már akkor megvettem amikor megjelent. Vagyis, amikor végre hajlandóak voltak Miskolcon is kitenni a Rossmannban. Ennek ellenére még nem is volt alkalmam igazán kipróbálni... De most a sárgával ezt bepótoltam. :)


Számtalan tesztet olvashattatok már róla, de azért leírom én is a véleményem pár mondatban. Két rétegben szépen fed a lakk, de ha valaki nagyon akadékoskodó elférhet még egy harmadik is. Áltagos idő alatt szárad, és a textúrája szerintem nagyon szép. (Nem minden sand hatású lakknak van szerintem igazán szép textúrája, de ez közéjük tartozik.) Nos, a felületet szokni kell, mert nagyon fura, hogy érdes, de 1-2 nap alatt belerázódik az ember szerintem. :)


Megjegyzések

  1. Nem tudom ... nem szeretem a sárga lakkokat, de ez nem változtatott semmit. De tény , hogy nagyon szépen kijön a sand hatás :) Én holnap indulok a barna nyomába :) Vagyis csak egy boltban lehet kapnia városkánkba, de úgy érzem ott sem lesz még :/

    VálaszTörlés
  2. szép ez a szín :P (k)

    VálaszTörlés
  3. szerintem is különleges ez a szín.nagyon szép főleg,hogy sand.

    VálaszTörlés
  4. Így máson szeretem a sárgát de magamon nem vállalnám be, nagyon harsány szín :)

    VálaszTörlés
  5. szép nagyon,bár nem szeretem a sárgákat :)

    laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  6. Ez nekem is megvan és alátámaszthatom, hogy szuper lakk! Főleg nyáron szerettem használni mert olyan napsugaras a színe...

    VálaszTörlés
  7. Úgy látom a sárga elég megosztó szín. :) Alapjáraton töményen én sem szeretem annyira, de ez a lakk nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  8. Pont ez van rajtam, annyira imádom! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése