A nagy repedezős lakk teszt

Mivel többen is jeleztétek a haulos posztban, hogy kíváncsiak vagytok a repedezős MUA lakkokra, ezért úgy döntöttem, hogy ugyan nem kifejezetten szeretem a köröm tipes/margarétás tészteket, most ehhez a módszerhez folyamodok, mert így tudom a legegyszerbben bemutatni Nektek az összes repedezős MUA lakkot, sőtt megfejelem még a többi repedezős lakkommal is, így most egy posztban láthattok 6 különböző márkát és 10 repedezős lakkot.


És akkor lássuk hogy teljesítettek a lakkok a körömtipeken:


Először a MUA lakkokkal kezdeném. Először is minddel meg vagyok elégedve, szépen repednek, és egy kivételével mindnek tökéletes a fedése is.
Balról jobbra a következők: 
- QUIVER: a legkevésbé ez a lakk teljesített jól, mert elég gyenge a fedése, de világos színeken szerintem tökéletesen lehet használni, de sajnos nem kapjuk vissza azt a színt, amit az üvegben látunk.
- BROKEN ARROW: Ez lett az egyik kedvencem, csodás sötét lila szín, tökéletesen fed, és szépen sok csíkban reped.
- SHATTERED ICE: Szép ezüst szín, ezzel picit nehezebb dolgozni, mert ha túl vastagon keni fel az ember, akkor nem igazán akad repedni, de gyakorlással ez kiküszöbölhető. :)
- JAILBREAK: Egy tökéletes fekete repedezős lakk, nem csak hosszában, hanem keresztben is szépen reped, ami nekem különösen tetszik.
- SHIVER: Szuper pink repedezős lakk, szintén az tetszik benne, mint a feketében, hogy nem csak hosszában reped szépen.


És akkor jöjjön a vegyes felvégott, itt már elég vegyes érzelmeim vannak a lakkokkal kapcsolatban...
- Lovely cracking: Ez a lakk nem igazán nyerte el a tetszésemet, mert nem igazán akart szépen repedni...
- Aston: Ez a lakk tetszik a legkevésbé, sőtt inkább úgy fogalmaznék, hogy nem tetszik, mivel nagyon mattra szárad meg, sőtt ezt már nem is mattnak nevezném... És nem is reped szépen. Mondjuk mit várok egy 200 Ft-os lakktól, nem is értem... :D
- Rimmel crack your color fehér: Ez a legutóbbi szerzeményem, 400 Ft volt a MÜllerben, ennyiért nem lehetett otthagyni, mivel fehérem még nem volt. Tökéletes a repedése és a fedése is.
- Miss Sporty cracking up fekete: Ez volt az első repedezős lakkom, szeretem, de a MUA jobban tetszik, mivel az jobban reped keresztben is.
- essence nail art cracking barack: Nagyon hasonló árnyalat felkenve, mint a pink MUA, ez is szépen reped, és szép a fedése is.


Összességében azt tudom elmondani a bemutatott lakkokról, hogy a MUA darabokkal meg vagyok elégedve, Valamint a Rimmellel, az essence-el és a Miss Sportyval is, de a Lovelynak és az Astonnak úgy érzem mennie kell...

Szeretitek a repedezős lakkokat?

Megjegyzések

  1. szépek, bár annyira nem vagyok odáig értük, tavaly még nagyon tetszett, most már elvagyok velük. Nekem is megvan a MUA szürke és kék repedezős lakk, és a miss sporty is megvolt, de beszáradt darabosra, hogy miért?! nem tudom! Klassz bejegyzés lett!! Lovely lakkom nekem is volt, de elajándékoztam, mert nem tetszett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem régóta állhatott a boltban, másra nem tudok gondolni... :S

      Törlés
  2. A Shattered Ice elég vagány, pedig nem szeretem a repedezős lakkokat.

    VálaszTörlés
  3. nem vagyok oda a repedezősökért, de azért van benne 1-2 szép. nekem csak egy fekete van, azt sem sokszor használom, egész manit még nem is csináltam vele, inkább mindig csak kitaláltam valami kreatív díszítést, amihez felhasználhatom, mint pl a csipkés, vagy a tört szívecskés manim. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek mind! (: A kedvencem lila meg az ezüst.^^ Nekem csak egy fekete repedezősöm van, sajnos nálunk nem túl nagy a választék repedezős lakkokból. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát normál boltokban szerintem itt sem annyira... vagy csak ilyen gagyi aston és társai vannak... :S

      Törlés
  5. Miss sporty nekem is van - Borzalmas macerás :S
    Ha picit vastagabban kened akkor már nem reped, ha vékonyan akkor meg nagyon hamar húz...kuka volt :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szeretem, bár tény, hogy meg kell találni a megfelelő vastagságot a felkenésnél.

      Törlés
  6. A MUA arany és lila nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  7. A nagyra repedőseket érdemes lehet lakkhígítózni, hátha-hátha... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet! Akkor még kapnak egy esélyt. :)

      Törlés
  8. Úgy látom az ezüst MUA a legnépszerűbb, nem csodálom nekem is nagyon tetszik. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése