Summer NPC - 7. koktél

Eleinte sokat törtem a fejem, hogy milyen koktélt fessek a körmeimre, bújtam a netet, hogy melyik hogy néz ki, aztán egyszer csak amikor nem gondolkodtam kipattant a fejemből... Nagyon szeretem a limonádét így nyáron szinte bármilyen formában, ezért ennek apropóján választottam a Virgin Mojitot. Először az Aréna Plázában találkoztam ilyen Mojito standdal, de nálunk is kapható szerencsére.

Sárga-zöld színátmenetet készítettem a mainkűrhöz  Az Astor 240 yellow buttercup, Lovely pearl bease Nr3 és az essence SYF green lagoonjával. Erre jöttek a gumidíszek, pár szem csillám és kaviárgyöngy. Manna narancsos manikűje adta az inspirációt a kokélos körmeimhez.





A modellel: :D


Melyik a kedvenc koktélotok?

Facebook / Bloglowin / Pinterest / Ask.fm

Megjegyzések

  1. Ez valami brutálisan tetszik, imádom a színét és a díszek fantasztikusan mutatnak együtt *-* egyik kedvencem lett tőled!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik. Még rendesen megszomjaztam amikor ránéztem :D

    VálaszTörlés
  3. Ahw, na ezt a festést én is szeretném a körmeimre! Nem káromkodom, nincsenek szavak, mennyire tetszik! *.*
    :)))

    VálaszTörlés
  4. ohh nagyon jó lett, nagyon tetszik. :))
    és külön megtiszteltetés, hogy az én körmeimről inspirálódtál. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm lányok! Nem is gondoltam, hogy ilyen sikere lesz. :D
    Manna, annyira tetszett az amani, hogy muszáj volt valahogy nekem is elkészíteni. =)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Timi, te újabban mindig olyanokat mutatsz, amire éppen vadászok. Nagyon fájdítod a szívemet! Tegnap bejártam a fél várost citromkarika alakú gumidíszért, de nem kaptam sehol :(

    VálaszTörlés
  7. Ezer bocsánat. =) Én ezt még szerintem több, mint 1 éve vettem vaterán.
    De pont tegnap voltam egy körmös boltban, ahol láttam gumidíszeket, de azt nem is figyeltem, hogy citromos volt-e közte..

    VálaszTörlés
  8. húú de jó lett tetszik!

    VálaszTörlés
  9. ÁÁÁ ez nagyon tetszik, minden benne. A színek, a díszítés, a díszek, az átmenet, minden. Ez az egyik favoritom tőled. :)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen lányok! =) Tényleg nem gondoltam volna, hogy ennyire fog tetszeni. :D

    VálaszTörlés
  11. ez tényleg nagyon jó lett, imádom:DD

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése