52 WNPC - 35. matt

Mindig fejtörést okoznak nekem az ennyire tág megfogalmazások egy kihívás során, mert vagy túl sok ötletem támad, vagy semmi. Most a pinterestes inspirációs mappámat hívtam segítségül. Erre az egyszerű, cuki szivecskés manikűrre esett a választásom. Alapnak az Astor flashin studio 238 Oragnge daisy névre hallgató lakkot választottam, és a Miss Sporty mattító lakkjával értem el a matt hatást. Nos nem egy nagy durránás, nekem mégis nagyon belopta magát a szívembe a kis cuki egyszerűségével.



Szeretitek az ilyen egyszerű manikűröket? Hogy álltok a matt hatással?

Megjegyzések

  1. Nagyon szép lett, tetszik ez a szín! :)

    VálaszTörlés
  2. Én nemrég szerettem meg ezt a matt dolgot, és nagyon tetszik amit alkottál belőle. Szép ez a barack szín olyan üde. Illik hozzá a matt. :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira jó színe van ennek a barackos lakknak, a kis szivecskék pedig nagyon arik :)

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon szép lett :) (k)

    VálaszTörlés
  5. Sokszor az egyszerű a legmutatósabb, főleg igaz ez manikűrök esetén.
    Gyönyörű ez a korall, egy pici feketével kombinálva meg még szebb:)

    VálaszTörlés
  6. nagyon kis cuki lett. ^^
    én mindig mindig gondolkozok, hogy milyen körmöt csináljak. :/ :D

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen lányok!
    Mindig megleptek, hogy azokhoz a posztokhoz érkezik a legtöbb komment, amikről nem is gondolnám, hogy ekkora sikert fognak aratni. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése