Summer NPC - 3. fagyi

Nos előre is elnézést kérek, de nem igazán úgy sikerült ez a mani, mint amit megálmodtam. Az elképzelésem áfonyás joghurt fagyi volt, ugyanis a joghurtos fagyik a kedvenceim. =) Nem igazán tudtam hogy lássak neki... Végül arra jutottam, hogy felkentem az Avon psatell pinkjét alapnak, és csíkokat húztam a smart girls get more rózsaszín, valamint az astor flashin studio 231 majestic lilac lakkal, majd szivacssal is felviettem belőlük egy kicsit, hogy ne legyenek olyan élesek a határok... A végeredmény viszony inkább mála/eper/meggy fagyi lett a rózsaszín alap miatt. :D



Végül a modellel is egy kép:


Melyik a kedvenc fagyitok?

Facebook / Bloglowin / Pinterest / Ask.fm

Megjegyzések

  1. Nekem tetszik, de kicsit hasfelmetszős a hatás. :D Legalábbis ez ugrott be, de lehet azért, mert Dextrer szezon van :D

    VálaszTörlés
  2. nekem tetszik nagyon! jó ötlet!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! =)
    Maria, van benne valami, most hogy így mondod. :D

    VálaszTörlés
  4. Fura egy lakkozásra ezt mondani, de ez guszta :]

    VálaszTörlés
  5. Igen, nekem is Dexter jutott az eszembe első pillantásra :D, de a fagyi mellett meg teljesen fagyis benyomást kelt.

    VálaszTörlés
  6. nekem is elsőre inkább valami véres dolog jutott az eszembe, de ha azzal a tudattal nézem, hogy ez fagyi, akkor annak is abszolút megfelel : )

    VálaszTörlés
  7. De jól néz ki ^^ a fagyi is :) Az én új kedvenc fagyim a CarteDor málnás Pana Cottája, nyammm

    VálaszTörlés
  8. Szerintem nagyon jól sikerült, eszméletlen módon imádom a manikat amiket elkészítesz! Van tehetséged és kreativitásod is hozzá, úgyhogy gratulálok!!:)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm lányok! =)
    Köszönöm Everything has beuty! :$
    Úgy látom többeknek is valami véres jutott eőször eszébe. :D
    Réka, jól hangzik, tuti megkóstolom egyszer. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése