Hétköznapi körmös kihívás – 10. lepke

Nem szokat gondolkodtam ezen a kihívás témán, ugyanis nagyon tetszik ez a fajta pillangó megoldás, (egyszer már el is készítettem minden körmömre) most viszont, hogy a hétköznapiság keretein belül maradjon a manikűr csak az egyik körmömre került a lepke szárny, a többire pedig egy csillámos topper. Alapnak a Horvátországból szermányolt smart girls get more rózsaszín lakkot használtam, a topper pedig A CR 07 csillámos fedőlakk. 



Szeretitek a pillangókat?




Megjegyzések

  1. szép lett! és tetszik az alap szín is <3

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik az alapszín!:)
    Aranyos lett a lepke szárny is.:D

    VálaszTörlés
  3. szép:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. cuki lett. az alapszín eszméletlenül tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Mindig is nagyon tetszett ez a lepkeszárny minta körmökre *-* tényleg gyönyörű ezzel az alaplakkal, a csillámos fedőlakk megoldás pedig kifejezetten tetszik, szerintem jobb is így, hogy csak az egyik körmödön van a minta :)

    VálaszTörlés
  6. Juujj, ez nagyon tetszik, pedig nem vagyok oda az ilyen fedőlakkokért :]

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm csajok. Én most oda vagyok ezért a rózsaszín lakkért. :D Most is az volt a körmömön egy másik manihoz. =)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése