Miss Sporty Crack me up

Még nyáron vettem ezt a lakkot, de eddig csak egyszer használtam. Most újra elővettem, hogy teszteljem kicsit. A szokásos Miss Sporty csomagolás, kiszerelés és ecset. Ez az első repedezős lakkom és egyben még az egyetlen is jelenleg, de lehet ez a helyzet majd változik... 


Jó kis rikító neon lakkokkal teszteltem, szerintem ezeken mutat a legjobban a fekete. Azt kell, hogy mondjam annyira nem vagyok vele megelégedve, mert úgy reped ahogy szereném. Nagyrészt csak hosszában reped, néhol megtörik keresztbe is, de az én vágyam, hogy sokkal inkább hasonlítson arra, ami a kupakon látható... Viszont arra rá kellett jönnöm, hogy ha vastagabban kenem fel a lakkot akkor vastagabb szálakban reped (gyűrűs ujj), míg ha vékonyan akkor vékonyabban is reped (kis ujj).




Alapnak használt lakkok:
Moyra 69 türkiz
DaVinci 100 neon zöld
DaVinci 99 neon citrom
DaVinci 101 neon narancs
DaVinci 102 neon pink

Van repedezős lakkotok? Milyen márkájú? Tudtok olyan repedezős lakkot ajánlani ami nem csak festés irányában reped?

Megjegyzések

  1. nekem az essence repedezős lakkja van meg, de nekem is az a bajom azzal, hogy csak a festés irányában reped. :/
    egyébként ötletes a körmöd! :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett, jövő nyáron lesz ilyen rajtam is, úgy érzem :-)

    VálaszTörlés
  3. a barry m crok lakkja most a kedvencem :) de nagyon szèp szines kormoket csinàltàl

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megvan ez a lakk, lassan egy éve. Mikor megvettem, kipróbáltam, azóta elő se vettem. Sokszor gondoltam már rá, de valamiért nem tetszett első alkalommal, azóta lehet be is száradt, mert eleve olyan furcsa volt az állaga :D

    VálaszTörlés
  5. miss sportys nekem is meg van, de ritkán használom, de ez a legjobb repedezős hatást keltő lakk sztem. :)

    VálaszTörlés
  6. Hmm. Köszi az infókat csajok! Alapjában véve tetszik nekem is ez a repedés, csak lehet keresztben is. :D De pont tegnap kaptam egy Lovely repedezős lakkot ajándékba. Azt is kipróbálom nemsokára. <3

    VálaszTörlés
  7. nekem Lovely repedezős lakkom van, az reped minden irányban, viszont hamar beszáradt :/

    VálaszTörlés
  8. Igen azóta már nekem is van egy olyanom de elég fura az állaga. Viszont tényleg reped minden irányba. =)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése