Essence 60 - fateful desire

Vágytam már jó kis pirosas bordós lakkra. Ezt az essence lakkot a nagy leárazáson vettem a múlt héten. Pont kapóra jött az akció. 99 Ft kb semmi ezért a lakkért. Már egy rétegben is nagyon szépen fedett, de úgy éreztem kell azért egy második is biztos, ami biztos. Nagyon szép fényes fedőlakk nélkül is. Teljesen meg vagyok vele elégedve. =) Na nem hiszem hogy rengeteget lesz használva, de alkalmanként biztos... =)







Ti hogy álltok a piros lakkokkal? Melyik a kedvencetek? Sűrű pingáljátok ki vele a körmötök?

Megjegyzések

  1. Én nagyon szeretem a piros lakkokat, szép számmal lapulnak különböző árnylatokban a manikűrös dobozkámban. :) Örök klasszikus szerintem. Nálam nincs évszakhoz kötve, télen, nyáron szívesen viselem őket. Külön kedvencem nincs belőle, de legtöbbet a Moyra élénk pirosát viselem. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, a piros lakk tényleg örök klasszikus. =) 1 db mindig van nekem is. :D Most már kettő. Egy halványabb narancsosabb és ez a bordós. Ez most iszonyatosan tetszik.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése